J’s BlogRSS Feed

2007年1月18日

Blog又一篇

Today天氣:涼涼地,唔係好曬
開心指數:☆☆☆


終於有時間打Blog啦!


呢排我都係度整個人網頁,冇時間打Blog,sorry.
短短一星期ge EXAM過左去lu, 今年成績左.
雖然有D unhappy, 不過唔考都考左, 算數啦.
今日我肚痛, 留左在home休息, so boring.

個人網頁即將完成,預計會於2007年2月中啟用

8 則留言:

匿名 說...

哈哈..你終於都打blog喇!
期待已久呢! =)
你個網要整咁耐嫁!! = =''
exam成績非常唔滿意 > <
不過都算喇!!都考完喇!!
下學期要努力呀!

匿名 說...

Re:siu tung =)
冇乜時間去比我打blog,用晒去整網頁,sorry啊.
因為要將網頁存放上網,而我仲未比錢買侗服器,所以而家仲未整好.
算啦,都過左去,下學期考番好咪得law

匿名 說...

哈哈 =)
你整完個網..就應該會多d時間打blog喇~
乜原來要買伺服器嫁..真麻煩 -v-
下學期一定要考得好好呀! ^^

匿名 說...

Re:siu tung =)
yesyes,應該會有多D時間ge.
係咁ga la,冇計.
希望啦,我都好想呀.

匿名 說...

羅白糕呀!! 唔好咁啦 ~~
差左既話,下次咪好番 !!
你冇問題架 ~~
今次好多人都差左啦 ~~
個人網頁整好記得比我呀!! ^^

匿名 說...

Re:平平
我冇事,今次成績差左,我預左ga la,唔駛驚我又unhappy.
的確係好多人差左,唔係淨係我一個.
ok,冇問題,整完立即tell you.

匿名 說...

你有冇一科唔合格先??
最差係咩科?? 我係中文!!
最好係咩科?? 我係電腦&英文reading !!

匿名 說...

自製就一定會開心d....
不過好似之前果個靚d喎 !!(意見)
咁你覺得which靚d呀??
不過你今次做咩唔用LCK做用戶名呀??
反而用左 J's 既 ?? why ??