J’s BlogRSS Feed

2007年3月20日

裝修完成

我個blog終於裝修完成,用左咁耐以來學到ge css技術整出來,某程度上抄左少少eFilm ge風格,不過都ok啦.
對呢個Blog有意見ge可在呢度發表.

近排我亦都幫我部com換樣,比你地睇下:

今日寫住咁多先,聽日再寫過...

5 則留言:

匿名 說...

哇,,,你部電腦d野黑色既......
唔怪得之你咁黑仔啦 !!
你做咩always係到裝修個blog姐...
都冇咩用啦講真,,,,,,
Why呀??

匿名 說...

re:平平
>唔怪得之你咁黑仔啦 !!
無野好講...........

個blog邊個話冇用ga,而家解封啦,用番啦.

>Why呀??
因為我要改到我滿意先肯停,係我ge特性.

匿名 說...

係咩....
你既性格係likey做d焦謂野就真...
你when先肯停呀??

匿名 說...

re:平平
駛唔駛咁講呀,我有時做ge野好有用ga.
而家停左啦,個Blog我已經滿意啦.

匿名 說...

你都識講啦 !!
係有時呀ma,,,
所以先話你always做埋晒d無謂野ma...