J’s BlogRSS Feed

2006年8月18日

分班日, 唉......

Today天氣:好熱……
開心指數:☆☆☆☆


今日朝早10點幾起身, 睇TV, 跟住就school睇分班結果. 去到後, 先話要著社衫先可以入去, 好彩最後都入到去. 今年蕭sir(蕭偉權)教, 我分左去2I(預左ga la), 霍皓揚, 阿爺李家輝入到2I, 但偏偏肥陸入左2L!! 侯成呂紹緯就仍然在2I.

我地五天王聚唔到一齊,真係可憐呀, 唉……

有冇搞錯呀! 呢間school D老師點分班ga!! :(

2 則留言:

匿名 說...

哈哈,,,抵你啦!!
我同佢又係一班,,,真可憐啦!!
你要多D泥我XG留CM呀!!*

匿名 說...

RE: fiona
我一定會多D去留CMge, 你放心啦