J’s BlogRSS Feed

2006年8月29日



Today天氣:好好
開心指數:☆☆☆☆


9月1日返學日還有3日, 仲有大把事未do, 例如買課本, 文具......同埋12篇Reading report未do, 呢回慘la

7 則留言:

匿名 說...

哈哈`你都傻的`就快番學都未買書`
我一早就買好左啦!!^^
bk repoet 做完啦!!*

匿名 說...

RE FIONA 彤:

我冇集體訂書, 而家爭英文ge書未買炸.

12份bk, 我唔想做呀, 對我黎講, 就算唔限字數, 我都會唔肯去做, 有心都無力.

匿名 說...

哈哈`我都幫你唔到啦!!
係學校訂書好好多^^

匿名 說...

再RE FIONA 彤:

好少少啦, 其實係正豐書行直接買, 都有9折, 只不過有時可能會冇貨姐.

匿名 說...

哈哈`

匿名 說...

我都未做..無打算do

匿名 說...

我係李家