J’s BlogRSS Feed

2006年9月2日

開學第一日就當黑?? oh no!!! (補打尋日)

Today天氣:好曬+好熱
開心指數:☆☆


今日朝早6點半就比我個鬧鐘整醒,7點幾就出左門口,返到去都未開閘,於事就同同學傾下計.返到classroom就開始做開學要do ge事(唔駛講啦).今日我返學竟然肚痛,我都覺得有D問題.小息之後就係開學禮,講ge野同上年差唔多,校長講ge野始終最多.完之前,我地班比人捉左三個出來罰,跟著就比陳淑英老師話,我就更加覺得有問題,返到classroom又比蕭sir罵,呢次我肯定,呢回我地一定當黑(一開學就比人罵同罰,跟著ge日子都唔會好過.)


P.S 由於尋日系統出現問題,所以不能發佈,不便之處,敬請原諒.

2 則留言:

匿名 說...

唉`今年D MIZ 都低B的`HATE

匿名 說...

YESYES,D阿sir都差唔多啦