J’s BlogRSS Feed

2007年10月15日

今日Blog雜記---船灣淡水湖之行

Today天氣:唔算好晒
開心指數:☆☆☆☆

今日係星期日,我同班裏面另外兩位環保大使一齊參加左"世界水監測日"
但其實我ge目的只係為左去參觀船灣淡水湖 ^^

朝早10:45去到豐景園ge巴士站,遲左D
等左差唔多十幾分鐘,終於見到架263,點知整車爆滿,完全上唔到
我都係第一次263爆車,以前從未試過咁樣
263爆車,唯有搭44B,半個幾鐘就到左東鐵上水站


之後搭東鐵南下往中文大學,話咁快就到

落車睇錶,仲有個幾鐘. 叫過遲D先出門口ga la,搞錯
係大學站周圍遊,聽下歌,影下九鐵屬下之大學站ge最後一面
1:00,梁sir終於到,先遊一陣中大



1:30,搭專車去船灣lu


去到,行一段路上會場

沿途見到D四輪"單車",好特別,第一次見


上到去會場,先影下船灣淡水湖ge景色先

做左D實驗,就出左去行大壩,真係好長,有唔少人都係度玩風箏
D風吹過來,涼到爆炸 =D
哎呀,相機冇電,明明叉好ge......

冇幾耐後,典禮開始,冇理佢,唔記得晒
又冇幾耐後,實驗開始,我同霍雞佢地(唔包肥king)最快完成
完成左後,見到有野食,即刻飛去拎,食到我好飽
大家樂D野果然好食:)

食完之後,執野走,拎袋紀念品走,都幾多下
搭番專車去大學站,南行去沙田幫人買野同行街

6:45,搭263走,又係排長龍,究竟發生乜事
7點幾返到安定,唔想行,搭輕鐵返屋企
差唔多8:00,終於真正返到屋企,可以抖下

行左成日,全身都好累,但我得到應有ge回報,呢D付出值得ge

2 則留言:

匿名 說...

cm =)
甘好玩既!xd
我刀想去!`
系喎!枝筆你未比我!

匿名 說...

re:彤
下次有機會先啦 XD
聽日比你 ^^