J’s BlogRSS Feed

2007年10月10日

Weekend blog雜記

Weekend天氣:涼
開心指數:☆☆☆

成個星期冇打blog....... 而家打番先 ^^

上星期六日,比阿妹激,不願提....

星期一,例牌好悶,放學比肥king扯左去數學精英班,悶死
之後同肥king出市中心

星期二,依然好悶. 之前唔知食過D乜,係咁痛
放學去左參加圖書館管理員會議
冇人革職冇人升職, 完全冇驚喜....
之後去霍雞屋企玩psX

星期三,一樣咁悶(來來去去都係呢句 --")
中文默書73分,遠低預期,不過背野始終唔係我強項...
阿sir找"關吳惠龍"個陣竟然找到我個blog,嚇鬼死我
周會時間調位,可惜又再一次比人扯左去數學精英班...
精英班完左後,返左課室,睇下坐乜位
而家冇得坐教帥檯隔離,慘...(個人認為果個位最好坐)
放學又去左霍雞屋企玩psX,之後兩日都唔可以再去lu :(

10-11月兩大活動:去船灣淡水湖同去人仔倉五周年聚會
但係一日有阿妹呢舊大石,我都唔知可唔可以順利去到.... T^T

p.s. kaman生日快樂 =D

9 則留言:

匿名 說...

no.1 =)
牙sir甘勁既!`
甘刀搵到你個blog -_-
今日唔系好開心!

匿名 說...

re:彤
唔知係咪因為blogger ge關係啦...
真係嚇鬼死我

今日乜事unhappy呀

匿名 說...

唉!`唔知點講好!
刀系信同你講啦!`
呢d野太秘密啦xd
哈哈!`

匿名 說...

re:彤
--"
我地D信一來一回都要兩日
你係msn add me講啦

匿名 說...

中文默書我94呀~本來諗住有100.....
Not 串你..
調位...Miss話特登整你去Kelly度...等佢管你呀~

Miss許都唔知係咪特登架...
我同Katy...
佢係第2行,,,
我係第8行喎>_<

匿名 說...

re:平平>_<
我今日先開始背,差唔多ga la

我良好學生來個wo...咁都要管??? 唔好玩啦
連我都要管ge,咁其他人叫乜.....
今次調位太極端啦,但竟然冇人向miss提調位
我無言以對,亦無話可說

匿名 說...

你講野咁大聲...又always比人話...
有人提出調位呀~
比Miss罵之ma...

匿名 說...

re:平平*_*
少左好多啦
唔似得anthony
咁都要我比人管... --"
但係最搞笑ge係阿爺竟然坐得比我更前
咁ge調位真係搞到我"笑"到碌地

匿名 說...

終於留到cm=]
多謝你丫x)