J’s BlogRSS Feed

2006年11月9日

陸運會呢兩日…

8/11天氣:好曬,又時涼時熱
開心指數:☆☆☆


呢兩日都係陸運會,我呢兩日都同Pinky, Carman一齊返.有chat,總好過一路聽MP3.

陸運會1日,表現完全失敗,唔想再講.
放學後,趕返屋企,換衫,然後就即刻趕去尖沙咀同家人會合,行街街,so good,11:30先返到屋企,好耐未試過去禁夜lu.

9/11天氣:都係好曬,又係時涼時熱
開心指數:☆☆☆☆


2日,陸運會表現OK,幾乎整個朝早過檔去仁社play.
中午lunch time
,到左整個陸運會最引人注目ge四社啦啦隊比賽,始終都係仁社禮社ge啦啦隊表現最好.
頒獎典禮,D嘉賓又係度講埋D門面說話.
頒全場總冠軍,大家都以為係信社win梗,點知殺出一個程咬金,比仁社以微微ge距離win左信社,真係出人意表呀.
放學,返來,打blog.

6 則留言:

匿名 說...

哈`11:30先番屋企,,夜左d喎!! =]
sports day 好悶`我寧願係學校上堂啦!!
唉,,信社拎唔到全場總冠軍`/.\''

匿名 說...

RE:Fiona.
話比你聽,我試過12:30先番屋企,我比較like行夜街多D.
sports day同係學校上堂冇分別,只係一個有得郁多D,一個郁少D.
算啦,信社拎唔到全場總冠軍係事實,接受現實啦.

匿名 說...

哈哈....
第2日你走左去上面搵我地.....
呵呵....
仁社?左全埸總冠軍呀~~
YEAH !!

匿名 說...

RE:平平.
yesyes,在禮社真係好鬼boring,去到仁社先冇咁悶.
你地仁社拎到全場總冠軍只係純粹好彩,好運,下次一定會係信社拎番ga,唔好咁得戚.

匿名 說...

羅白糕呀!!
算啦~~ 就算今次係好運!!
禮社都係冇運 !!

匿名 說...

RE:平平.
冇野好講,唉......