J’s BlogRSS Feed

2006年11月1日

Blog一篇

Today天氣:涼涼地,唔係好曬
開心指數:☆☆☆


Today天氣唔錯,本應係個good day,偏偏就係XXX阻著曬!!我篇ENG diary本身就離write好,就係阿XXX同個幫兇阻著曬,仲幫我撕爛埋,搞到我要重新write過,唉.
第4 lesson,突然響火警鐘,後來先知道係演習,虛驚一場. -.-
第6 lesson,冇人睇,狂play,so good.放學返家,同仇恩平,曾嘉敏chat左一陣.
In home,play computer,打blog.

P.S.成個幾月冇打Blog,因為實在太悶啦,自己又(我自認自己係懶豬),所以咁耐都冇

打到,不便之處,敬請原諒.SO SORRY!

11 則留言:

匿名 說...

yaya,,,, 好憎火警演習呀~~
左住晒.....
打錯字呀!!
我個名係茵平,唔係恩平呀!!
做咩咁多人打錯架 =口=
不過同你地2個一齊傾計又真係好好笑既 ^^
ka ka ^^
天日重傾唔傾呀?? 哈哈.... ^^
平平 ^^

匿名 說...

打錯左,so sorry.
聽日梗係繼續傾ga la

匿名 說...

哈`今日我都比火警驚親,,重以為係真`
如果日日都有一堂係冇老師係到就好啦!!=]
下次打blog記得話比我聽呀!!

匿名 說...

哈哈..... 算啦 ~~
打錯既都唔係得你一個啦 ^^
55.... 咁天日繼續吧 !!

匿名 說...

RE:fiona
雖然我初時都有D驚,但最後原來只係虛驚一場.
下次再打ge話,一定會話比你聽.

匿名 說...

RE:平平
好呀好呀

匿名 說...

55....
咁記住啦 ^^

匿名 說...

天日我and Carman要 7:30 番去合唱團呀~

不過你7:30 先出去 !! kaka

匿名 說...

XXX係邊個....幫兇係邊個....清楚d....haha....唔好亂講呀!!

匿名 說...

XXX係邊個....幫兇係邊個....清楚d....haha....唔好亂講呀!!

匿名 說...

係......幫兇係咪指我呢