J’s BlogRSS Feed

2006年11月30日

校長劣評

我呢間學校(CCHPWSS)個校長勁白痴,勁自大!!

點解?

贏左兩個對於香港校界來講,簡直微不足道ge大獎,就即刻掛兩個特大banner在學校外牆,以為自己好勁.

另外,佢有乜野都要搞典禮,請晒D嘉賓來,又要追D無關事ge人去付出佢寶貴ge時間去練習,最後表演仲要做得唔好個隻,付出ge野全都係白費!!唉,佢地真係可憐.

仲有,在大堂對出ge牆上,掛左好多學校ge獎狀,最衰ge係有一整行都係有關校長ge,係到晒命,最頂佢唔順就係呢樣.

明知自己間學校未搞得掂,就要自己間school升上英中ge行列,真係自大.


好心就搞好自己間學校先啦,未學行先學走,完全冇想過我地ge感受!!
呢D咁ge校長,根本唔應該存在!!

8 則留言:

Andy 說...

我個校長也不外如是!個副校又勁淫!

匿名 說...

唔係呀,我呢個已經算差ga la,估唔到你仲差,唉......

全世界ge校長也是如此白痴,自大............

匿名 說...

cm =]
哈,,個校長係咁嫁啦!!
自大得很,,
好討厭.v.
叫佢收啦!!8婆!!

匿名 說...

Re:彤 =]
yesyes,咁自大,好hate.
校長呢個位,蔡子良做會好好多(佢好人好多),都唔知點解會要潘XX做校長.

匿名 說...

哈,,蔡sir做都好喎!!
起碼佢唔會咁自大先啦!!
不過誰個做都好,,
最緊要唔係潘xx做就得啦!! =]

匿名 說...

Re:彤 =]
yesyes,說得對

匿名 說...

你仆街啦....申亥年中學有人係論壇講學校校規好嚴..比阿sir見到..記左小過..你最好快d刪左e個post佢!!!!!

匿名 說...

哇*v*
你係侯中架?
同我一樣= =
f.1叫佢做索爆全城
索到唔索
個個都好撚憎佢架
潘笑[[瀾]]=_____=
佢個名甘瀾既