J’s BlogRSS Feed

2007年4月26日

派數學卷

Today天氣:陽光普照
開心指數:☆☆☆

今日派數學卷,得39分,差左 (T^T) ...

睇來三角比係我ge弱項,我要多多補課先得.

今日sci堂劏牛眼,好多人都驚,但係我一D都唔驚,仲覺得佢好鬼得意(只係怕左佢陣味).

平平: 輸左個比賽姐,唔係輸左條命喎,don't unhappy, be happy more!!!

13 則留言:

匿名 說...

唉!我都係得39分.. /3\
HOPE平平佢地冇事喇!~
EXAM要努力呀 =]

匿名 說...

我都想放低個比賽結果 !!
但係真係好唔甘心 ~ 咁就輸左...
真係好傷心 d teacher咁賤格囉 !!

匿名 說...

re:彤'']

大家maths都差晒,唉
唔會有事ge,除非佢咁睇唔開姐...
大家exam都要努力呀!!!

Andy 說...

79分:D

匿名 說...

re: 平平

算啦,呢D過去左而家都改變唔到ga la,不如放低佢,開心下啦.

匿名 說...

re: andy li

你考ge野唔同我地,梗易啦,我地成份卷差唔多都係三角比,畢氏同恆等式只佔少數

匿名 說...

好的....(我諗得掛)
班歌一齊奸巴爹啦 !!

匿名 說...

re:平平

係就好啦.happyhappy!!!!!
班歌我唔抱期望會win到...

匿名 說...

我真係想衰比果班!!
Please !!

匿名 說...

re: 平平

咁就真係希望我地可以贏到啦...

匿名 說...

不要只是希望 !!
是一定要贏呀!!

匿名 說...

班的歌唱2i要加油

匿名 說...

re: S!u T!nG

希望真係得啦,我就唔覺得可以win到...