J’s BlogRSS Feed

2007年5月27日

今日Blog雜記

Today天氣:落雨...
開心指數:☆☆☆☆

好耐冇打blog啦...
今日無無聊聊,又整下我個雪藏左好耐ge網,

結果比我無意中解決左上載ge問題,
個網順利完成,但係個design就超outdate -_-"
考完試後,又要再慢慢整過...

順度再整下而家呢個J's BLOG,等我可以隨意換blog background同加Swiftzer...

呢排2i論壇有個post好發人深省
完全指出晒我地班ge情況
http://2i.3forum.hk/viewthread.php?tid=477&extra=page%3D1&page=1

講番今日,今日係三聖區天后誕ge日子,
但係今年比上年冷清好多,
可能係今日落雨天ge關係掛...



各位CCHPWSS學生:

Final Exam就到,各位要努力,爭取好排名呀!!!

5 則留言:

匿名 說...

哈!今次exam一定要努力啦!
u too =)

匿名 說...

re:彤*=]
當然啦,一定要努力,令排名重上10名之內!!

匿名 說...

算啦~~

唔好理咁多啦~~
都唔係我地有問題MA......

匿名 說...

re:平平
唔明你講乜...
唔理乜咁多呀...

匿名 說...

話你笨就真係笨啦~~

自己諗啦~~ 笨蛋!!!!!