J’s BlogRSS Feed

2007年5月29日

超低能,勁搞笑 ---> 福佳始終有你(香港始終有你 改編版本)

http://plastichk.blogspot.com/2007/05/blog-post_1617.html

聽左首歌,先知係個首「香港始終有你」ge改版
呢首歌由某某網友改編,竟然破左單日點擊次數
鬼叫呢首歌「超低能,勁搞笑」咩....

↓此為轉述↓

冀望各位網友,

為報答上述人士所付出的時間、努力、


以及為閣下帶來的娛樂,

希望各位以一傳十、十傳百的方式,

把這片段轉寄給身邊的所有朋友,

在各位自己的博客,

以及在網上各大討論區,

由今起全力推介,直至本年七月一號為止


12 則留言:

匿名 說...

都很好笑啦!
不過有d無聊..-3-''

匿名 說...

re:彤*"]
講真,真係好鬼搞笑,
原本讚美HK ge歌就變左用來串政府ge歌,勁!

匿名 說...

超低能,勁搞笑....
似你啦~~ 不過你冇咁好笑.....

匿名 說...

re:平平
做乜話似我呀...
我好低能咩.............

匿名 說...

連連都話你似呀旺啦~~
低能呢....你都ok啦~~

匿名 說...

re:平平
把聲佢誇張化,變左阿旺姐
我低能? you eat c!!!

匿名 說...

啊!! 你好野囉...叫我食屎....

星期四你就死.....

匿名 說...

re:平平
sorry,鬼叫你話我低能咩....
忍唔到,講左出來...

匿名 說...

我話你有小小低能姐....
個個人都有d架啦~~

匿名 說...

re:平平
>我話你有小小低能姐....
個個人都有d架啦~~

學你咁講,我話你低能都得ga la

匿名 說...

我問你啦~~
我地識既人.....有who係一d都唔低能架??

匿名 說...

re:平平
咁又冇..............