J’s BlogRSS Feed

2007年6月7日

今日Blog雜記---Exam第二日

Today天氣:熱到想死~
開心指數:☆☆☆☆

今晚唔駛溫書,打下Blog都好
6/6/07,Exam第二日,今日要考Maths同普通話
我一直認為ge事,現實竟然同我諗ge完全唔同
數學我以為會好難,點知易過食粥
普通話我以為會好易,點知難過揸飛機...
真係佩服到五體投地... OTZ

8:30am 去左M記買早餐,之後趕返學校補Maths,作最後衝剌,但係要在走廊補,熱到死...
10:00am 考Maths
11:00am 考完Maths,落去飯堂休息一陣
大約11:30am 考普通話,超難...
12點幾 放學返屋企,終於可以休息...

聽日考中Eng listening,應該易啦,
希望唔會超出我預料之外啦...

6 則留言:

匿名 說...

哈哈*MATHS我諗唔會唔合格既*
仲有幾日考試...

匿名 說...

re:彤'']

今次份卷咁易,仲易過份小測,點會唔合格呀
拿拿聲考完,之後去海洋公園喪玩XD

匿名 說...

數學都係驚唔合格呀~~

普通話都ok啦~~ 跟作業出既.....

匿名 說...

re:平平

你普通話有冇咁勁呀,我唔信!!!
數學咁鬼易,你都驚唔合格,唔係嗎....

匿名 說...

你普通話上次幾多呀??

maths...唔知架,,,,

匿名 說...

re:平平

sorry,唔記得,好似七十幾分