J’s BlogRSS Feed

2007年6月26日

今日Blog雜記---被學校欺騙了

Today天氣:冇之前咁熱...
開心指數:☆☆☆

今日比學校騙了...
照通告講,今日係全方位學習日,去柴灣歌連臣角懲教所
我8點9後先起身,趕返學校,點知一個人見都唔到
我以為D車走晒,但係守衛話今日淨係出左兩架旅遊巴
我有D懷疑,佢就叫我上校務處問
上左去問清楚,先知道學校私自將今日去柴灣ge活動推遲左去29/6
我竟然完全唔知呢件事,又唔在eClass通知大家,搞到我白返一場...
真係頂佢,改左又唔通知人
搞到我未訓醒,未食野就跑返去,累到死
發神經ga!!! :-(

5 則留言:

匿名 說...

哇..有冇搞錯呀!!
改左時間唔話比人聽架..
.V.
算你唔好彩啦!

匿名 說...

re:彤'']
可能我真係唔好彩啦,
但係學校改左時間又唔通知人一聲
好過份law!!!

匿名 說...

咁又係既...
學校又唔講..
但係有咩理由得你一個唔知呢??

匿名 說...

re:彤'']
應該唔係得我一個
可能一D早返ge人都同我一樣,
又或者之前打過電話來但係冇人聽

匿名 說...

=口=
今日有番就算la...