J’s BlogRSS Feed

2007年6月15日

2007暑假擬定大事表

今年ge暑假就到,係時候擬定一份玩樂時間表

JUNE 6月
24日 : 去海洋公園

26日 : 參觀歌連臣角懲教所

JULY 7月
預定27-31日某日 : 去香港動漫節+香港電玩展(與同學一齊,預定名額2-3名)

AUGUST 8月
未確定時間 : 去迪士尼樂園
未確定時間 : 去赤柱

12 則留言:

匿名 說...

哇,,,,好多計劃喎!~~

好family feel呀!!
你同你呀爸呀媽去呀??

匿名 說...

re:平平^^
當然啦,我自己出ge一定唔比....

匿名 說...

續:
咁你暑假又會去邊呀

匿名 說...

我7月中應該去蒙古呀!!

唔....重有25/6-26/6要去送我叔公.....

匿名 說...

re:平平*_*
蒙古?!
唔係有米成咁呀.............
OTZ

匿名 說...

下....去蒙古就係有米架啦??

你重有米啦~~ 去咁多度玩,,,,

匿名 說...

re:平平=.=
嘩,你機票費,住宿費,旅遊費唔計ge
我多得過你? 講笑咩...

匿名 說...

冇野好講 = ="

匿名 說...

哇..咁多地方去的...
有冇預我果份先...哈..
講笑姐*XD

匿名 說...

re:彤
7月個可以預埋你ge

匿名 說...

哈!預埋我果份..算你好啦!
=]
不過咁..我牙媽未必比我去喔!

匿名 說...

re:彤']
講過名額2-3名,你要一齊去ge我無任歡迎
你阿媽禁錮你ge,我都幫唔到你