J’s BlogRSS Feed

2007年6月17日

今日Blog雜記---生日後第一天

Today天氣:全日都陰陰天咁~
開心指數:☆☆☆☆

生日後第一日,無無聊聊~
阿媽話遲D考完試先補番份bp同bc比我.
結果今日又係好似平時咁無聊咁過...

呢排又開始追劇,特別係逢星期六木村做個套華麗一族,超好睇
有睇個套野ge都應該覺得拍得勁好,木村D演技好有實力.

星期二端午節,Eason會來屯門市廣場搞簽名會,睇來又會好熱鬧
要預早霸定靚位影相!!
p.s. 尋日birthday多謝彤,漫漫星海祝賀我,真係好多謝你地

17 則留言:

匿名 說...

哈哈!唔洗多謝啵`
講多次啦!Hapi Birthday =]
exam完之後..又好悶啦!
唔想去全方位呢 -3-'

匿名 說...

re:彤'']
要ge要ge
exam完之後,都唔會點悶法ge...
(http://jeff1004.blogspot.com/2007/06/2007.html)
全方位冇可能唔去ga la
全班得我一個去柴灣,你會唔想得過我!!

匿名 說...

你birthday都係冇人同你一齊??
我Yesterday冇講....sor...
今日補番啦~~
Super Happy Birthday 呀~~

全方位得你一個我都知....
你唔好去啦~~ 冇fd一齊play唔會開心架!!

Don't worry
Be happy 呀^^ ,ok ??

匿名 說...

re:平平@_@
冇呀,不過算啦
多謝你呀,平平
全方位係學校活動,冇得唔去
算啦,我都想去見識下係點ge
OKOK!!!

匿名 說...

羅白糕呀~~唔好咁啦~~
Super Happy Birthday 呀^^

write左信就可以唔去架啦~~

匿名 說...

re:平平=.=
我阿媽唔比a ma
何況我已經比左$40,唔可以唔去ga la

匿名 說...

咁又係喎~~
哇...$40??
比咁多呀~~我都係$23...

匿名 說...

re:平平*_*
冇計,兩邊距離太遠
收咁貴都應該ge

匿名 說...

唔好咁啦~~
最多我4/7 打下你啦~~(present呀)

匿名 說...

re:平平^^
我冇野wo,唔駛驚
你係咪諗得太多呢...

匿名 說...

你件羅白糕ya....
我哄下你咋....
又話我諗得多...= =

匿名 說...

re:平平@_@
哈哈哈哈哈......

匿名 說...

呵呵,唔洗多謝^^
我生日戈時你要講番WO XPP
講下笑咋

匿名 說...

re:漫漫星海
要GE要GE
你生日我一定會講,
我生日你有講,你生日我點可以唔講呀

匿名 說...

RE:JEFFKIT
咩你知我幾時生日咩= =
你應該唔知掛..

匿名 說...

re:漫漫星海
你MSN同我講咪得law...
你講左我就知ga la
我冇你諗咁勁,乜都知

匿名 說...

我地係白痴仔/女~
好似玩野咁~
好白痴牙~