J’s BlogRSS Feed

2007年6月25日

今日Blog雜記---megaBOX(補番尋日)

Today天氣:照樣好熱...
開心指數:☆☆☆☆

尋日好happy,又出左去玩
不過就唔係去原定計劃去Ocean Park,
而去左剛剛今月先新開張,位於九龍灣ge超大型商場-megaBOX

當初以為在工業區裏面,就冇乜人會去
點知比我諗ge多出好多倍
等搭穿梭巴士ge人數足以迫爆一列地鐵!!!
搭到差唔多去到個陣,D私家車呀,的士牙又迫實成條路,結果用左10分鐘先入到去.

入到去,依然好多人,但係頭三層都未開幕,所以逗留ge人唔多
上到去3樓,就係全亞洲至大家居建材專門店-B&Q,入面真係乜野都有...
行完再上,就到左5樓中庭,型爆


後面ge係全亞洲最大家居用品超市-spotlight,又係乜用品都有,分分鐘仲齊過IKEA

一路上(中間未起完)就上到10樓
上緊個陣見到一堆超靚ge文字資訊顯示屏
不過講真,佢真正ge功用唔會有人注意,只會望佢個樣


在10樓,可以見到全香港最大
也是全香港唯一符合標準舉行國際性比賽的溜冰場-megaICE
隔離就係餐廳集中地-megaFEAST,我地就在個度食dinner
再上就係UA megaBOX同UA IMax(未開幕)戲院,不過可惜而家有好戲做...
再再上就係扭蛋機場---成個大堂都係扭蛋機~
隔離有個遊樂場,但係又係起緊...
再再再上就係D大型宴會廳,唔啱我,所以冇上

夜晚12點幾返到屋企,開電腦打機...

本來諗住純粹去睇下,點知行行下就行左成日 =_="
下次再來megaBOX又唔知幾時lu~

6 則留言:

匿名 說...

我都想去丫!

Andy 說...

放多啲相黎睇睇:p

匿名 說...

re:彤"]
想去係一件好事,
不過搭車都有排你搭

re:andy li
可惜ge係我淨係影左咁多
(個度有apple專賣店,門口出面仲有MacBook,apple TV同ipod nano試用,得閒去下)

匿名 說...

哇...我最憎搭車!
搭到我頭暈..-3-''
不過遲d有機會先去啦!

匿名 說...

re:彤'']
由呢度去megaBOX先要搭60m/61m巴士,去到荃灣地鐵站後轉地鐵,去到九龍灣後再轉穿梭巴士先到,長到冇人有...
下次有機會一齊去(不過我有排都唔會去)

Andy 說...

>(個度有apple專賣店,門口出面仲有MacBook,apple TV同ipod nano試用,得閒去下)
遲啲去試imac先