J’s BlogRSS Feed

2007年6月12日

今日Blog雜記---買書

Today天氣:一樣熱到死~
開心指數:☆☆☆☆


依然exam緊,表現自覺ok啦

呢幾排考完試後,都出左去市中心買書
因為阿爺借比我ge"鐵路系統技術入門",裏面d內容超正
於是挑起左我一排冇發ge瘋狂購物症,
狂買共和媒體ge書.
結果我D零用錢比我用清光,
阿媽知道左後仲話要減我零用錢... T^T

12 則留言:

匿名 說...

哇-0-''
洗唔洗咁多書呀!*
都係愛情小說岩我多D..
你呢D書..一D興趣都冇呀!
哈哈 =)

匿名 說...

re:TUNG*彤}''
我對呢D愛情小說冇興趣.
資訊性ge書岩我多D...

匿名 說...

續:
唔多ga la,遲D想再買多兩本,不過而家冇可能ga la...

Andy 說...

借咪得囉
駛鬼咁多錢

匿名 說...

哇....buy咁多....
有咩好睇姐...

我都like睇畫集...不過係卡通架la...
我岩岩都本$190既...
講Melody架~~ d車日日都見到架啦~~
有咩好睇喎~~

匿名 說...

re:平平
駛錢仲駛得多過我,每本$190...
Melody有乜好睇呀,幼稚...
個3+1本書唔係好似你咁講咁無聊ga
乜都唔知就在貶低我D書.......

匿名 說...

re:andy li
在邊借呀,借到ge我當然會借啦.

匿名 說...

我幾時貶低你d book呀~~
我話唔好睇姐.......

你就真係貶低我本Melody啦~~~
$190 名貴呀....哈...
咩幼稚?? Melody好可愛呀~~

匿名 說...

re:平平@_@
唔好睇=貶低我D書
借比你睇,你先會知有幾"普通"

匿名 說...

你比過我睇啦~~

d picture 就ok既....
d 字就.....= ="

匿名 說...

re:平平*_*
個3本新書幾時有呀!!!
星期二,三買ge...

匿名 說...

之前果本呀!!

都係呢d book 都差唔多啦~~
好唔好睇就見人見智啦~~