J’s BlogRSS Feed

2007年6月20日

今日Blog雜記---Exam last day

Today天氣:都係好熱...
開心指數:☆☆☆☆

今日係Exam最後一日,終於可以休息lu...
今日考科學同實驗,又係同我想像中有極度大ge差別
都唔知點解D老師總係要嚇人,話份卷有幾難有幾難
但係現實就易過食生菜...
科學考試完左,同E班D fd一齊食M記,遊蕩
仲要遊到去屯門公園爬蟲館......
同E班D人一齊11點幾返到學校,因為太多空餘時間,於是狂問人拎實驗試貼士
12點半,考完實驗試,去左霍雞屋企浪費時間

呢排都好悶,冇乜野做,唔知做乜好
可能一路考試仲好過有咁多假...

聽日出元朗,自從升左中學後都好耐冇返元朗lu

7 則留言:

匿名 說...

NO.1 =]
終於考完啦!
輕鬆晒..哈哈!
不過我唔想派卷也!
唔想知..自己考成點../3\

匿名 說...

當然輕鬆晒啦,唔駛考
我反而對今次Exam好滿意,因為實在太easy啦
好想知自己考成點

匿名 說...

你係唔係玩野丫!
我話唔想派..你偏偏就話想派..-_-''
好想玩勁舞丫..

匿名 說...

你係唔係玩野丫!
我話唔想派..你偏偏就話想派..-_-''
好想玩勁舞丫..

匿名 說...

你係唔係玩野丫!
我話唔想派..你偏偏就話想派..-_-''
好想玩勁舞丫..

匿名 說...

哈哈哈
冇計啦,實在太易啦,呵呵呵
想快D放暑假出去喪玩

匿名 說...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.