J’s BlogRSS Feed

2007年6月19日

今日Blog雜記---Eason簽名會

Today天氣:好熱...
開心指數:☆☆☆☆

今日係端午節,一朝早就睇龍舟競渡,唔錯啦
到左兩點半,出左市中心個Eason簽名會
出到去,已經有好多人聚集在中央廣場,上面兩層都唔例外
好彩我都在中央廣場霸到個靚位


一開始先係各媒體ge採訪時段


十幾分鐘後,採訪完畢,正式開始今日ge節目






節目完左後,Eason仲落來同我地合照




半粒鐘後,正式開始簽名,可惜我冇買到佢隻新碟,鬼叫之前用清晒D零用錢咩...
節目完左後去左買野食,之後返左屋企,so tired...
聽日考science同實驗,要加油!!!

12 則留言:

匿名 說...

我發覺d八卦節目你一定去齊架喎~~

我就覺得超悶...
so我一定唔會去的!!

匿名 說...

re:平平*_*
哈哈,話晒我係佢粉絲a ma
我純粹係想見下Eason,唔係想拎佢簽名

匿名 說...

哈哈!我都有去到屯市..
不過時間唔岩..所以撞唔到你..XD'']
聽日努力呀!!
我買果份禮物唔知你中唔中意呀!!

匿名 說...

哇....fan屎就fan屎啦~~

咩粉絲呀??

only想見??見到做咩唔想拎佢簽名架??

匿名 說...

又話係側田fan屎,,,

你咁三心兩意架??

匿名 說...

re:彤'']
最衰我唔可以再早D出,如果唔係一定有機會撞到你
當然啦,你都要努力呀
我係在乎心意,唔係份禮物,講過啦

匿名 說...

哈哈!冇計啦!
今日D緣份唔夠丫..所以撞唔到*
不過咁..都希望你中意啦!
我自己就好中意呢份禮物..=]

匿名 說...

re:平平@_@
因為冇買佢隻碟,冇計啦,只可以見
一個人唔一定限定做一個明星ge粉絲ga ma

匿名 說...

re:彤'']
唔夠緣份...希望下次夠啦
就咁希望啦.不過我都應該唔會唔鐘意ge
你鐘意?有冇買多個比自己呀

匿名 說...

哈哈!希望下次夠啦!XD'']
我覺得好得意呀!!
不過我未岩用住..遲D買左一樣野..
先岩用呢個..哈哈!係唔係好想知..
份禮物係咩呢*KA =]
不過我買左另一樣同呢個都差唔多既野!
>3<

匿名 說...

re:彤'']
遲D買左咩先岩用呢份禮物呀
係wo,份禮物幾多錢呀,太貴ge我會好唔好意思

匿名 說...

HAHA..我要買D咩先岩用呢個..
你遲D就知啦!
放心啦..份禮物..唔貴的..不過我唔會話比你聽..幾多$$..講$傷友情呀! =]
我OFF啦!
下次再同你係BLOG傾計啦! BYE!