J’s BlogRSS Feed

2007年6月23日

今日Blog雜記---當黑

Today天氣:一樣好熱...
開心指數:☆☆

今日真係好無奈...
之前(大概4個月前),我受同學所托
幫佢拎書上學校圖書館還書
點知圖書館竟然冇記錄,咁我就唔鬼理
拖下拖下到左而家,D老師在猛咁好似"追債"咁煩人
個位同學又係度煩我,於是今日就返學校圖書館找回個兩本書
但係翻轉成間圖書館都找唔到
最後我要無端端咁負起責任,比番$114比學校
無啦啦要我比咁多$,都唔知個天玩乜野
唉,都唔知係圖書館錯定我錯.......

2 則留言:

匿名 說...

cm =]
唉!好心你下年唔好幫人還書啦!
一陣又唔見...又要比埋d冤枉$...唉!

匿名 說...

re:彤"
唉,我而家仲煩緊點還番D錢比志峰
就煩死啦!!!!!!