J’s BlogRSS Feed

2007年6月18日

今日Blog雜記---生日後第二天之悶到死

Today天氣:陽光普照,好耐冇試過咁正常
開心指數:☆☆☆

生日後第二日,比之前更加無聊~
尋日部電腦比阿妹整到hang hang地,

所以決定將我而家電腦ge主要資料同我D傑作備份到兩隻DVD度,廢事冇晒
搞到深夜4點幾先訓
今日一朝早就比阿妹在學校狂call手提鬧醒我,叫我比錢佢買早餐

搞到而家都處於未訓醒狀態
好想再訓,又唔可以
加上冇野比我做,簡直悶到嘔.

從未試過生日後第二日可以悶成咁...

聽日係端午節,亦係Eason個簽名會舉行ge日子
希望可以快D到聽日啦

p.s. 加左個world clock,有意見ge可以在呢度發表

16 則留言:

匿名 說...

哈,,生日過得咁無聊..幫你唔到啦!
個world clock有冇都冇所謂啦!
影響唔大,XD'']

匿名 說...

re:彤"]
可能係因為今年阿媽要返工啦
冇呀,,無聊整上去ga炸
遲D整好個廣告牌先del個鐘

匿名 說...

阿妹在學校狂call手提鬧醒我??

係學校點打呀??

匿名 說...

re:平平=.=
阿妹用學校電話call我手提

匿名 說...

咁都得呀??

你今日冇出去玩呀??????

匿名 說...

re:平平@_@
就係咁都得....
冇呀,今日全日留在屋企,冇野做,悶到死

匿名 說...

唔洗睇住呀妹都唔出去??

好小可喎....

匿名 說...

re:平平*_*
今日好多家務做,出唔到
係都聽日先出啦

匿名 說...

你要做家務架??
你未講過喎....

做咩家務呀?? 重要好多??

匿名 說...

re:平平=口=
執屋............

匿名 說...

執屋??
你問屋好大架??

要執好耐架??

匿名 說...

re:平平
唔算大亦唔算細ge
執左一個下午啦(3:30pm-5:30pm)

匿名 說...

WHY 得你一個執呀 ?????

匿名 說...

re:平平*_*
邊個話淨係得我一個執姐
只係我間屋太亂,要時間執姐

匿名 說...

咁咪即係你冇野搵野去做,,,,,

傻架咩?? = =

匿名 說...

re:平平@_@
我阿媽叫執ga...