J’s BlogRSS Feed

2007年6月29日

今日Blog雜記---全方位學習日

Today天氣:落雨
開心指數:☆☆☆

今日終於到左我ge全方位學習日lu,去柴灣歌連臣角懲教所
8:30am返到學校,見到肥行,同佢講下聽日行山ge事
9:00am貴利文來到,點名,得6個人...
冇幾耐就上車,搭一架載28人ge小巴去
但係計埋三位阿sir,全架小巴坐得9個人
個個人都有"豪華座位"
真係soft到爆呀!!!!!


一路搭車,去到柴灣,一路上山,點知個巴士司機轉錯彎,
應轉左ge就轉右,圍着個山兜左個圈,結果又係落番去柴灣
兜圈個陣仲要見到成堆墳墓....

再上山先到目的地,拖左唔少時間...

架車來到門口,個度ge人先要我地放低身上ge電子用品(所以今次影唔到相)
入到去,先睇套悶悶地ge片,跟着聽負責人係度發up風
聽完後出去周圍遊,睇下"住"呢度ge人ge生活情況遊完返去,又聽分享"住"呢度ge人在呢度ge感受
聽完,返去架車度,搭車返去
返去個陣塞車,乘機影相


呢次ge全方位,比我體驗到"住"在懲教所ge感受
希望我唔會有咁ge機會入...(講真,我絕對冇機會入到去)

P.S. ↓由上緊山ge車上影落去山下ge景↓

2 則留言:

匿名 說...

哇....
真係得9個人上車咋??

匿名 說...

re:平平
係呀,真係得9個人上車
勁soft