J’s BlogRSS Feed

2007年7月2日

28/6/07

Today天氣:又係落雨
開心指數:☆☆☆

今日又出街逛lu...
先出左去市中心做D野,之後就搭車出旺角
等車個陣,有個X國人用英文問我搭乜車可以去荃灣,咁我就答佢,
我驚我講D英文佢聽唔明,但最後好彩佢明白我講乜,否則我都唔知點收尾
去到旺角地鐵站,又唔知點解勁多人...


今日朗豪坊有表演,於是留左在個度一陣,就落街周圍逛


落到街,又再落雨,好彩預早有拎定雨傘出來 ...
逛下逛下,不經不覺已經到了廟街
一直都很想去廟街,但因為不順路和經常而時間作罷
今次終於可以去到富有香港特色ge廟街lu...
在廟街買左D野,之後就去左榕樹頭
我冇去算命,亦都冇睇乜野平民夜總會,只係影左D相...


行完之後,搭60x返家.
行路行左成日,對腳很累呀~~

2 則留言:

匿名 說...

朗豪坊你又去呀??

朗豪坊真係冇咩好行架喎~~ = =

匿名 說...

re:平平@_@
睇下有乜新舖姐
話晒一年冇去...