J’s BlogRSS Feed

2007年7月4日

今日Blog雜記---暑假前夕

Today天氣:好熱...
開心指數:☆☆☆☆

今日返埋最後一日學,終於可以放暑假
捱左咁耐,終於有番D回報lu...

今日派成績表,書單個D野
今次exam最終全級排名都係19,同上學期一樣
而全班排名都係11,又係同上學期一樣
但係全級頭40名之內ge人,只有好少人係I班ge
睇來下年I班會有好多新面孔登場lu...

返完學,去左肥陸屋企打機and打Wii,勁正!!
P.S. 月尾去動漫展,正呀!!!

7 則留言:

匿名 說...

唉...慘啦~~
我驚入唔番i班呀 >_<

你操行係咩呀??
我 A- ~

匿名 說...

re:平平>_<
你第幾名呀,你操行咁高,應該可以到ge...
我操行b,一般啦
你a-,唔係呀,咁乖??

匿名 說...

我總分得58.81.....
都冇60...so 我都唔知第幾 = ="

我都唔知why我會A-.....

智盈又話好似得我一個有A字....
boys 冇人A ??

匿名 說...

re:平平*_*
嘩,平均分咁低,咁我真係唔知喇,
不過唔駛驚ge,一定入得番ge

我地boys邊有可能拎A呀,絕對冇可能

匿名 說...

CM =]
你咁好牙..排名同上次一樣..
我低左1名咁多.../3\
下年..唔知會係咩班啦!!!
我操行有B+..哈哈!

匿名 說...

re:彤''
同上年一樣,我唔覺有乜咁好
低左一名都高過我,你咪仲好過我...
我地都係40名之內,大多都應該入番I班ge
你都B+,我咁乖都只係B......

匿名 說...

re''
哈哈!
不過我係退步左../3\
你咁都叫乖...-3-''
無奈....
希望入到i班啦!