J’s BlogRSS Feed

2007年7月2日

30/6/07

Today天氣:依然落雨
開心指數:☆☆☆

今日又出街,去左港島最南ge地方---赤柱
在樓下搭962,點知搭搭下又塞車,隔左好耐先到金鐘
我地在金鐘轉車去赤柱,無論上車定車內都有好多外國人
由於呢架巴士行ge係山路,所以架車震到不得了
中間經過淺水灣,D景色真係好靚

過左一陣,架車終於到左赤柱大街,我一路行,一路影低呢度ge風景






在大街行了一會,之後去了赤柱市集
在赤柱有不少外國人,所以那裏有不少店舖是由外國人開的
另外,那裏的店舖也跟着西方的習慣,到了黃昏就陸續關門(西方國家的店舖通常不會在晚上繼續營業),很有西方氣息

最後在美利樓影了一幅赤柱全景相,順道開餐


在赤柱逗留左半日,之後返去銅鑼灣shopping
由於再度落雨ge關係,所以好快就返屋企lu

今日去左赤柱,又完左我一個心願 ^^

2 則留言:

匿名 說...

去赤柱就係你個願望la ??

咁無聊架....

重要raining 咁去... = = "

d photos 都冇咩好睇咋wo ..

匿名 說...

re:平平=.=
只係其中一個姐,
我有好多願望ga ma...
冇計,個幾日都係raining
其實我都覺得影得唔係咁好