J’s BlogRSS Feed

2007年7月8日

暑假Blog雜記---Live Earth

Today天氣:又光又涼,soft到爆~
開心指數:☆☆☆☆

終於打番Blog lu

今日係07-07-07,對外國人來講係百年先得一次ge超級幸運日
亦都係Live Earth氣候危機音樂會舉行ge日子

表演嘉賓來自世界各地,連Eason,Linkin Park,Madonna個D都有
結果為左睇佢地表演睇左成晚通宵,而家好累呀~

聽日去同學屋企玩大富翁,星期三睇哈利波特5,正呀!!!

7 則留言:

匿名 說...

cm =]
我而家唔會睇通宵啦!
我最近愛上了訓教..xd
我都想睇哈利波特../3\

匿名 說...

re:彤''
暑假最好ge活動就係sleep
今年ge哈利波特正呀,我同霍雞都約緊人一齊去睇...
係wo,你一唔一齊玩大富翁呀

匿名 說...

re''
我可能同我d fd一齊睇牙!
我都話聽日要返學校..
唔知做到幾點啦!
xd

匿名 說...

re:彤''
我地約左在11:30am在阿爺屋企玩,
如果你一朝早去執ge,預計執書都唔會執咁耐啦

匿名 說...

re''
我聽日最少執到下晝喎!
你玩得開心d啦!

匿名 說...

re:彤''
執到下晝... =_='
咁算啦,我地自己慢慢玩 ^^

匿名 說...

re''
-3-'