J’s BlogRSS Feed

2006年12月17日

宜家掃貨記

Today天氣:寒冷天氣警告現正生效……
開心指數:☆☆☆☆


星期五,我學校ge form1form3都可以早放學,於是就約定我阿媽在學校對出ge輕鐵站等我,一齊去Sha Tin play.
搭263去到後,就向我地ge目的地---IKEA宜家

傢俬沙田旗艦店進發.

本身今次去Sha Tin ge目的,我係為左三樣野:
1. 拎IKEA2007指南,
2.買Muji ge文具,
3.睇下玩具反斗城有乜新LEGO出左.
但係最後,我只做左目的1,就做唔到另外兩個,自覺有點失敗......=_="
P.S.我去過IKEA n咁多次ga la.

返回正題,入到去IKEA,我地一路行,一路找到好多special ge野,於是就將佢地放入購物袋裏面.
拎下拎下,行到中途,個購物袋就已經近乎爆滿咁.
最後我地買左好多野,亦都順利拎到IKEA2007指南.

之後,我地去左新城市廣場一期食拉麵.冇去大半年,個度變左好多,靚左好多.

個日真係好happy呀!!

P.S. 離Christmas仲有7日......

4 則留言:

匿名 說...

哈哈`cm到了 =]
又買左咁多野,,咁又係既,,你有$$`xp
早知就叫你幫我買埋文具啦!!
下次如果去的話,,話比我聽呢!!
睇下有咩可以幫我買喔!!
就快到christmas了!!
happy的!! =]

匿名 說...

Re:彤 =]
下次再去先幫你buy啦.

可以咁講ge,原本christmas is so happy and exciting,but this year,i think it will so boring(今年乜都冇得play,party又冇個,我淨得一盒大LEGO比我play).

匿名 說...

thz你呀!!! =]
我今年反而唔想咁多節目呢!!
想多d時間留係屋企溫書呀!!
幫你唔到啦!!冇得出去玩 > <

匿名 說...

Re:彤 =]
O,咁無野啦.
我唔想做一隻淨識得煲書ge書蟲,咁樣會令我冇左我ge人生意義(人一出世,並唔係為左變成一隻書蟲).