J’s BlogRSS Feed

2006年12月23日

下載---Eason陳奕迅-Lonely Christmas

就快過聖誕啦.
如果你係一個人過聖誕的話....
聽E首歌啦.


自己一個都唔駛唔開心,
希望單身ge,下年都可以搵到伴侶,
希望大家係最後一年聽呢首歌,
祝大家Merry Christmas聖誕快樂!!

歌手:陳奕迅 作曲:李峻一
填詞:李峻一 編曲:Terry Chan

誰又騎著那鹿車飛過

忘掉投下那禮物給我
凝視那燈飾 只有今晚最光最亮
卻照亮我的寂寞

*誰又能善心親一親我
 由唇上來驗證我幸福過
 頭上那飄雪
 想要棲息我肩膊上
 到最後也別去麼

*#Merry Merry Christmas
 Lonely Lonely Christmas
 人浪中想真心告白 但妳只想聽聽笑話
 Lonely Lonely Christmas
 Merry Merry Christmas
 明日燈飾必須拆下
 換到歡呼聲不過一剎#

REPEAT*#

明晨遇到 亦記不到
和誰在醉酒中偷偷擁抱
仍然在傻笑 但妳哪知道我想哭
和誰撞到 亦怕生保
寧願在醉酒中辛苦嘔吐
仍然在頭痛 合唱的詩歌聽不到

REPEAT##

換到歡呼聲不過一剎

網址:http://www.sendspace.com/file/xuvoch

4 則留言:

匿名 說...

哈哈,,呢首歌我都有聽喎!!
不過已經係n年前既事喇! =]

匿名 說...

RE:彤 =]
i know.
但而家聽的確好應景(特別係我).

匿名 說...

冇男朋友or女朋友同你一齊Merry Christmas 會好唔開心架咩??
你係咪傻架 ??
唔好咁啦~~ 有朋友一齊先係最happy架!!
係咪先 ?? ^^

匿名 說...

RE:平平^^
""冇男朋友or女朋友同你一齊Merry Christmas 會好唔開心架咩??
你係咪傻架 ??
唔好咁啦~~ 有朋友一齊先係最happy架!!
係咪先 ?? ^^ ""

就係連呢樣都冇先慘呀
This Christmas will very 孤獨...

lonely lonely Christmas
Merry Merry Christmas......