J’s BlogRSS Feed

2006年12月23日

聖誕前夕玩記Part1

Today天氣:冇之前咁cold
開心指數:☆☆☆☆


星期五,係我學校ge文藝創作綜合匯演,亦係我學校搞ge公益服飾日(非正式).

佢話就話係將捐款捐比公益金,都唔知佢會唔會私吞……

頭part係普通話歌唱比賽,好少人唱新歌…


跟著就係開餐eat大快活ge times,只係一個普通ge大食會…
(我係我個班ge班會副主席(能力同主席冇乜分別),本身想搞個勁party喪play一餐,點知成班人在講緊個陣play,結果完全講唔成…)


食完後,出名 play得喪 ge我地班開始 '喪' 起來
成班Boys一開始一路揹著人,一路同other人鬥跑.由於成班人出茅招,於是成班Boys慢慢變成鬥打,鬥撞.
想起都好好笑,哈哈哈…………………

食完後,就係睇某某雞腸(雞腸=english)劇團ge演出,有D無聊…

臨尾頒紀念旗,我地個校長上台時 '仆地'.
做校長做到佢咁差,呢D野抵你死啦!

放學,同人去eat Shake Shake,之後返家.

4 則留言:

匿名 說...

哈,,果日歌唱比賽,,都ok喇!!
果個大食會,我都冇乜食過 = =
比d男仔搶晒喇!!
不過你地又真係玩得好crazy!!
差d整親我喎@@

匿名 說...

RE:彤 =]
聽舊歌,i don't like it.
我地出名play得喪ga ma,冇計啦.

匿名 說...

唉....
我同katy本身都入左決賽.....
但係佢又fly左去ka拿大.....
so 冇比到..... 果時真係想cry >_<

匿名 說...

RE:平平>_<
don't unhappy,算啦,仲有下次ge(雖然要半年至一年後先再有......)
Katy全家人要去canada,你冇計ga.既然而家唱唔到,過左去,咁就唔好再想,唔好再提啦,ok嗎?