J’s BlogRSS Feed

2006年12月24日

好孤獨...

Today天氣:正常
開心指數:(唔係冇寫,係直情冇)


今日係平安夜,我本應在Tsim Sha Tsui同人喪play,
可惜ge係今年要留在home,
家人仲要not in home,
得番我一個.
so孤獨........
so寂寞........
so unhappy.........

有冇人來陪我呀.......

而家,
我個心多左種孤獨,寂寞ge feel,令我個心極之難受.
我唔想咁,但偏偏就係要咁.

我唔知點樣先可以冇左咁ge feel,
唔通我聽日亦會係咁?

唔通我後日亦會係咁?
唔通我下年亦會係咁?
唔通我永遠都會係咁?
我唔知.
或者呢個就係命運ge安排:
一個我無論如何都要接受ge命運,

一個我無論如何都冇得違抗ge命運.
但係
點解佢偏偏要在呢個時侯作出改變
好難明白,亦唔想拎時間去理.
............................................(我想唔到點寫啦)

5 則留言:

匿名 說...

羅白糕呀!!
做咩無啦啦咁唔開心呀??話我知啦 !!
係fd就同我講....
你有呀Yeah攸你既honey ma ...
點會冇人部呀?? 哈哈...
咪去佢屋企到play下.....
哈哈....
Don"t worry Be happy 呀^^
OKOKOKOKOKOKOKOK 呀!! 知冇 ^^??

匿名 說...

做咩呀??
唔開心MA??
我尋日都係自己一個喇,,LONELY =3=
不要這樣吧!!
BE HAPI呀!!

匿名 說...

RE:平平^^ + 彤 =]
冇計,令我最難受ge feel就係冇娛樂,悶到死咁ge feel.
以前ge now,我都係喪play緊,但係今年要留在home,我老豆阿媽都要返工,冇得再去play.以一個好玩ge人來講,咁樣對佢係非常殘酷.所以我unhappy係必然ge.
我根本no times可以出去,有honey都唔可以陪我...
tomorrow拆present,應該可以hapi d ge...

匿名 說...

邊個係你HONEY呀??!
好想知TIM!!

匿名 說...

RE:彤 =]
Grandpa阿爺,佢話我係佢honey...