J’s BlogRSS Feed

2007年9月10日

今日Blog雜記---1st day返全日...

Today天氣:熱......
開心指數:☆☆☆

今日第一日返全日,悶到死......

第一堂電腦,介紹更新左ge eClass,悶到乜咁
唔理阿sir佢,自己上自己的travian....

第二堂公民教育,去G02影學生相
之後上番課室,又聽左一炸唔知乜野

小息之後到第三堂數學,明D唔明D
剩低D times用來趕做中文死期作業

第四堂中文,唔記得做預習...企左半堂...

午膳,今年D維他照樣咁難食...

食完玩完,就到第五堂綜合人文
方包皮教悶到嘔,成堂都唔知佢up乜
始終都係miss許教好D...
佢有佢教,我有我自己睇書

第六堂英文,又係勁無聊,唔知做緊乜.....

放學分別同肥妖同馮kk一齊買野食

食完返屋企,開com焚機

第一日返全日已經咁,真係唔敢望黎緊幾個月會點... -_-"

p.s. 整左個新頭像,靚嗎? ^^

5 則留言:

匿名 說...

第1 =)
個icon好令! *v*
今日見到好多我地學校既人..系市中心 -_-
聽日要上pe ><

匿名 說...

re:瞳*
多謝多謝
都唔算好靚姐
大多數人而家ge心態都仲係玩緊(我都係)
所以有好多人係市中心係正常ge
終於pe lu...等到佢頸長...

匿名 說...

你就好啦~電腦係鄧sir教.....
我地個Miss林唔係唔好....不過我likey鄧sir教多d ya.....
我地電腦第一堂already教左第一課啦~
下堂又要dictation.... >_<

匿名 說...

re:平平@_@
你個miss真係努力
講真,鄧sir教咪一樣咁boring....
下堂就要dictation咁慘 --"

匿名 說...

我覺得MISS方教得唔係好好.....
佢都未講晒就叫我地間重點.......
間d野又一半一半咁....
好難明....
佢把口又唔係好識表達.....
所以好悶....
英文d WS真係冇眼睇啦!!!!!
中一做果d野竟然比我地.....
好衰架!!!!!!!!!! >_<