J’s BlogRSS Feed

2007年9月16日

今日Blog雜記---好煩

Today天氣:熱......
開心指數:☆☆

呢排都唔知點解,我阿妹零舍煩人,特別係我
成日比佢煩,煩到我死..... 有時真係好想佢唔好係我面前出現
自己懶smart,搞ge禍一單又一單,次次要我執手尾
又成日自己私自拎我D野,罵完佢又係咁做,再罵淨係識得打人識得喊,迫我讓步
妖!!!!! 唔想對住佢呀 ><

今日佢私自拎我部psp來玩,我話唔比佢,佢就叫悶叫喊
最後我都係比左部psp佢......
部psp我ga,我話唔比就唔比ga la
你話要就要ge咩,拎唔到淨識得打人,淨識得喊
知唔知你真係好X煩ga,嘈X住晒,死X開啦

8 則留言:

匿名 說...

cm =]
唉!`算啦!`
d小朋友系甘架啦!
我刀就快癲啦!

匿名 說...

re:
剛被佢整癲左
而家好想打人!!!!!!!!!!!

匿名 說...

好心你啦~
個呀妹拎你部PSP玩之ma...
有咩問題呢??
我都有個姐姐啦~
我未buy NDS之前咪又係拎佢部PSP玩....
我唔覺得有咩問題bo....
你用緊電腦咪比佢玩下囉~~
你又唔會電腦&PSP一齊玩既....
係咪先??
反正係學校對住d女仔咪同對住你呀妹一樣....
你唔好咁衰啦!! = =
我支持你呀妹呀!! ka..

匿名 說...

第一:佢係我妹,唔係我家姐
第二:我唔想佢"知少少扮代表",搞壞我部機
第三:佢自己都有部遊戲機,仲有佢有好多野可以解悶,但偏要拎我部機,拎唔到就扭計,打我,我最憎
第四:學校D女仔最起碼好過我妹少少

匿名 說...

第一:你係boy就應該比d風度出來啦!!

第二:唔可以話人知少少扮代表,因為你好多時都你係架啦~

第三:可能人地likey玩你果d games呢~你有新野玩咁當然會想玩啦~

第四:學校D女仔好幾多呢??

匿名 說...

第一:我好比風度個囉wo,以我記憶,比親佢ge野都唔會再存在於世上,我而家仲肯借野比佢已經好有風度

第二:以前曾經因為佢一次"知少少扮代表"搞左一個極大ge禍,要我阿媽執手尾,到而家都未完全搞番好,所以我對佢ge"自我保護意識"自然強

第三:都係咁講呀,何況隻game唔係我ge...

第四:好少好少............

匿名 說...

我唔覺得你有風度過囉....
我知...你話佢同電話用左五千幾元ma...
果次又真係幾過份既,...
學校D女仔一d一d啦~~
乖既真係唔多....
你覺得你認既女仔有who係乖呢??
講埋原因啦~ 我都想知~

匿名 說...

乜係咩.... 睇來我要做番好D先得 ^^
知就好啦
佢D無知真係好terrible ga
我冇話佢地乖,我ge意思係我妹一D都唔乖,完全唔肯聽人話,當家人講ge野發up風