J’s BlogRSS Feed

2007年9月19日

今日Blog雜記---煩

Today天氣:涼~
開心指數:☆☆

今日依然咁悶

7:30起身,趕返學校,差D遲到

第一堂中文,落左去書展,買左本"西九藍圖"
之後返課室教書,悶~

第二堂maths,悶到想sleep,自己睇書

小息,上圖書館當值
anthony我警告你,做見習副librarian唔係大晒,唔該檢討下自己啦!!! :@

第三,四堂Eng,超悶,同harry傳紙仔
後尾比鋼牙知道左... sorry harry

午膳,條龍長到乜咁,上圖書館當值先,再落來食

第五堂綜人,悶爆......

第六堂PE,度高,同同學傾計

放學同anthony,陳志誠一齊
死anthony無啦啦係咁串我,仲要當街同我打,整親我隻眼,正XX
比我再聽到個幾個字,你就死!!!

返到home,沖涼
尋日阿妹偷懶,我唔鬼理佢,要佢受懲罰,點知未能成功 ,倒轉頭我仲因冇好好睇住佢而受懲罰
今日佢又依然係咁,我真係好唔想理佢,有得佢接受自己做錯ge野所得ge後果(雙子座人性格)
但係佢始終係我妹,我真係唔知自己想點.........
呢幾排都唔會開咁多computer,sorry everybody

究竟有邊個可以比我將心裏壓住ge說話講出來

請留cm,thx =)

5 則留言:

匿名 說...

CM =]
你牙妹真系煩到嘔囉!` .V.
你有咩唔開心可以同我講的!
我有咩唔開心刀系同你傾啦!
我會十卜你的! >3<

匿名 說...

-3-留多d囉`

匿名 說...

re:彤'']
thx you so much

re:kaman`=)
你唔鐘意係呢度留cm我冇所謂
我唔會迫你 ^^

匿名 說...

你唔係掛...同harry傳紙仔??
你同佢有咩傾呀??

你buy左"西九藍圖"?又係呢d野...
真係唔知有咩好睇.....
我覺得好悶ya...

匿名 說...

re:平平=口=
我同佢係亦敵亦友ge關係
當然有野chat啦

你唔覺姐,其實真係好正
p.s. 而家好煩~