J’s BlogRSS Feed

2007年9月18日

今日Blog雜記---Day C返學日

Today天氣:涼呀
開心指數:☆☆☆

悶悶的返學日~

7:30起身,趕返學校,差D遲到

第一堂電腦,鄧sir冇返,miss lam睇埋我個半班,做自己野

第二堂公民,做工作紙,同阿sir"想當年"

小息,上圖書館當值
今年之內一定要上位做見習副librarian!!! 死anthony串得我咁happy

第三堂maths,悶~

第四堂中文,做埋D乜硬筆書法.... 年年都做,抄死我 --"

午膳,極速拎飯,極速食飯,極速搞一搞travian,極速上圖書館當值

第五堂綜人,唔記得溫綜人,小測拎得9分,抄死我..... 最憎抄野!!! >^<

第六堂Eng,本notes寫得核突D就周圍揚..... 雖然我自己都唔係幾接受....
全堂同harry傳紙仔,笑死我 =D
唔知有邊個留意到吳sir後面有乜唔同呢

放學留係度redictation,超快,唔駛兩個字搞掂

之後出左正豐,終於比我買到中文TSA

搭車返去學校,整board D人果然未走,留左係度休息一陣

佢地走,我係時候返home

返到home,開電腦,焚機,打blog,msn~

聽日兩堂eng,實悶死~ T^T

6 則留言:

匿名 說...

cm=]
冇啦啦比人串!`
痴鳩線的!

匿名 說...

re:彤
唔好係我blog度爆粗
冷靜D先
究竟佢地串你D乜呀

匿名 說...

唔記得溫綜人,得9咋~
我串下你先....我17呀!!^v^
下次一定要溫呀~

公民隻歌好好笑呀!!

匿名 說...

re:平平^o^
知你勁...
下次一定高過你,綜人我強項來ga ma ^^

個首歌感覺聽過咁......

匿名 說...

hey<3
cm=)

匿名 說...

re:kaman=)
thx tour CM =D
希望你以後多多光臨本站,留多d CM,thx ^^