J’s BlogRSS Feed

2007年9月14日

今日Blog雜記---死垃圾MSN 8.1

Today天氣:又咪係咁熱......
開心指數:☆☆

又返左5日,可以放假lu

放學留左係school,參加librarian會議
完左後落課室拎書包,點知比人"迫"我留低幫手整壁報

6:00返到home,開computer
當on msn個陣佢話要我update做8.1先再可以用
妖!! 7.0個陣都唔駛ge,8.0用到好好地佢同我話唔比我用,正仆X!!!!!!!!!!!
升級左做8.1之後,我個輸入法又唔用得,迫我打eng
結果要我上網找一直d人話ge 8.5beta版本,安左先冇事

死人micrsoft玩野,唔裝8.1咪唔裝law,係度用D咁ge招數迫人裝
正粉X,apple好你幾倍有多添呀 :@

5 則留言:

匿名 說...

cm =]
我今年冇幫手整board!
冇時間

匿名 說...

re:彤
o....
你要陪fd,又要補習,冇計
唔緊要啦

匿名 說...

誰叫你唔早d拎書包....
不過個boad做下都唔緊要啦~~
librarian會議完左之後好似開始覺得librarian好多野做咁.....
你星期幾當值呀??

我星期一呀!!

匿名 說...

re:平平*_*
我係特登擺個書包係課室,冇諗到會咁....
不過算啦,幫手做下都好ge ^^
我星期三當值呀

Andy 說...

用咗mac咁耐
真係唔錯
如果你唔介意game的話