J’s BlogRSS Feed

2007年9月20日

今日Blog雜記---冇心情

Today天氣:好涼~
開心指數:☆☆

今日冇乜心情,唔打咁多啦

尋晚無啦啦醒左,今日好鬼眼訓,搞到上堂都冇乜心機
綜人堂小測,今次溫過,易到爆炸
today冇野做,好早返左去

而家好悶+好煩,唔想留係屋企
一係屋企,就會比阿妹搞到好煩
真係好想離開,由得佢自生自滅......

今日又同我鬥氣,我真係頂佢唔順,同佢講ge野入左即刻出番晒來
真係同佢講都晒氣,對住佢我真係無能為力........
究竟佢幾時先會覺醒,發現自己ge錯....

6 則留言:

匿名 說...

如果你真係咁唔鍾意你個妹.
咪一直完全係完全唔好理佢囉~

你唔show佢,佢同你講野咪扮listening music...

佢煩你都係唔好理佢~最好架啦~
唔好同我講冇可能唔理佢~(一定可以)

匿名 說...

re:平平@_@
乜你以為得咩
我唔理佢,佢D態度更加惡劣+煩
到時我只會仲更加煩,乜都做唔到
唔show佢真係做唔到

匿名 說...

cm =]
做唔到第1 tim!xd
唉`我同你一樣刀系甘煩!

匿名 說...

p.s. 得ge我一早就做左啦,而家仲駛咁unhappy

匿名 說...

re:彤
你係你家人煩定你果個fd煩呀

匿名 說...

再re:
做唔到1st唔緊要啦 ^^