J’s BlogRSS Feed

2007年9月3日

今日Blog雜記---硬膠開學日

Today天氣:天氣麻麻
開心指數:☆☆☆

話咁快就過左個暑假,又要返學lu

今日8點幾先醒,8:30返到學校,有唔少人都同我一樣咁遲
拖下拖下,8:45先返到課室. 因為D位比人坐晒,結果要我暫時坐老師位 -_-"
派好D通告之後,開始調位,miss將我左調右調,最後真正找到位坐,點知最後個位只係係我原本坐個位ge前面.....
之後講左D無謂野之後,開始選班長同班會內閣,我無啦啦做左總務(即係打雜)(其實我到而家都唔係好明why我做左總務...)
又講左D無謂野之後,終於放小息,陪霍雞上去library借書

小息完左之後,開始開學禮,係一個超勁膠ge開學禮...
唱完校歌,之後到我地個自大校長ge訓話,差D訓教
訓話完左之後,佢比左一首唔知乜野比我地,要我地一齊讀
讀完之後,仲要我地埋做D硬膠動作,我地唔係幼稚園學生呀,你想做幼稚園學生ge自己做飽佢啦
做完硬膠動作之後到,miss張個群學生分享下暑假D經歷...... 都ok唔悶啦
佢地分享完之後,終於完lu,坐係度成粒鐘累到我死

又講左D無謂野之後,終於放學lu........ 硬膠的一個上學天就咁過去....

p.s. 冇打blog咁耐,sorry

2 則留言:

匿名 說...

no.1 =)
今日刀ok啦!`
不過你遲到就..哈!
聽日要補習了!`
記得要回信!

匿名 說...

re:瞳*]
我遲大到..... 我都唔想
不過都唔緊要啦,唔夠6次就得啦
我一定會回信ge ^^